Wikia

Immeland   is een land dat bestaat sinds 15 December 2010 en is een soort nieuw Immeland.

Imme Roerdinkholder is weer de koning en een voormalig postbode is nu koning van Uilonland, ene Jan Rihon.

Dit is besloten op 15 December 2010. Imme Roerdinkholder heeft het plan Immeland II gebruikt voor de nieuwe omvang en grenzen en heeft weer de plaatsen Ilo , Immehoofdstad enz. , maar heeft veel nieuwe plaatsen uit Arvidland en Lijvië erbij.

Verder Verloop van het Nieuwe ImmelandEdit

Voor het eerst in de geschiedenis van de 2 Immelanden komt er een staatsbezoek , het is naar Horigheim (waar we natuurlijk ook de heerser van de Raadssteden gaan bezoeken). Het staatsbezoek vind plaats op 21 December 2010.

Heel Immeland is natuurlijk in rep en roer vanwege deze historische gebeurtenis die op 't programma staat. De kranten schrijven er druk over en het onderwerp is vaak in de media. Imme Roerdinkholder zal met zijn privéjet vertrekken. Onderweg zal het vliegtuig ook nog Uilon aandoen en zal koning Jan Rihon met een bezoekje worden vereerd.

In 2011 komt de FantasieStatenbijeenkomst in Immeland. Deze bijeenkomst zal plaatsvinden van 5 t/m 9 April 2011. Deze bijeenkomst duurt 5 dagen.

De Nieuwjaarsviering 2011 van Immeland is goed verlopen. Er was een grote toren met 2011 erop. Om 0:00 bereikte het slagijzer de 2011 en ging het knipperen. Dit gebeurde op diverse plaatsen. Er werden veel alcoholische versnaperingen genuttigd en veel oliebollen gegeten - vooral zonder rozijntjes, want daar houden Immelanders niet van. De viering verliep zonder grote problemen.

De ontsluiting van Immeland vanuit de omliggende landen werd vanaf 2015 stapsgewijs opgebouwd om te zorgen voor een hernieuwde hoge status op (voornamelijk) toeristisch en economisch vlak, wat een beetje ingezakt was in de tussenliggende jaren (oprichting in 2010 tot 2015).

Around Wikia's network

Random Wiki